Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

~~My foundation routine~~

Γειααααα σας, τι μου κανετε?
Εχω παρα πολυ καιρο να κανω ποστ ,λογω πανελληνιων! :) Αλλα επεστρεψα <3
Σε αυτο το ποστ θα σας δειξω πως βαφομαι στην καθημερινοτητα μου...Ας αρχισουμε λοιπον :D
1.Αρχικα χρησιμοποιω την αγαπημενη μου BB cream της Garnier -οτι πρεπει για τα πρωινα, καλυπτει τυχον ατελιες και χαριζει ενα ομοιομορφο αποτελεσμα.
2.Στην συνεχεια αν δω οτι εχω μαυρους κυκλους και δεν τους εχει καλυψει η ΒΒ ,τοτε χρησιμοποιω  concealer (radiant 03 beige).
3.Χμμμ ωραααα για μασκαρα!!!!Χρησιμοποιω της Amy's cosmetics~XXL volume mascara, αρκετα καλη μασκαρα μπορω να πω!
4.Επειτα λιγο ρουζ ,εγω χρησιμοποιω μια τετραπλη παλετα ρουζ απο την Jully rose...
5.Τελος liposan στα χειλι μας καιιιι ετοιμες ;))
Αυταααα ειναι λοιπον τα 5 βασικα που χρησιμοποιω εγω, βεβαια μερικες φορες μπορει να προσθεσω και κατι παραπανω π.χ. λιγο eyeliner ...παρακατω θα δειτε και τα προιοντα !
Ελπιζω να σας αρεσε, πειτε μου και εσεις απο κατω τα προιοντα που χρησιμοποιητε στην καθημερινοτητα σας..και αν μερικα ειναι ιδια με αυτα που χρησιμοποιω εγω...
Θα τα πουμε συντομα......
Φιλιαααα απο το ομορφο Αγρινιο <3 :)))

2 σχόλια:

  1. ΒΒ cream και κονσίλερ και δικά μου αγαπημένα! Το Liposan το είχα πάρει παλιότερα και μου άρεσε! Κι εγώ τώρα που τελειώνω τις εξετάσεις, θα επανέλθω με νέα post και ανάμεσα σ' αυτά θα είναι η δική μου foundation routine.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαιρομαι που εχουμε κοινα ''αγαπημενα'' :)...θα το περιμενω!

      Διαγραφή