Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Haul+mini review :)

Γεια σας κοριτσια!!!Σημερα θα σας δειξω-και θα σας μιλησω για καποια προιοντα που αγορασα προσφατα.....
Ξεκιναμε λοιπον~πρωτο προιον ειναι η νεα ΒΒ cream Garnier Ambre Solaire*
*οπως φαινεται και στην εικονα την εχω διαλεξει με spf 30 (υπαρχει και με 50), ουσιαστικα ειναι μια BB Cream με αντηλιακη προστασια .Η καλυψη της ειναι καλη αλλα οχι οπως η κλασικη BB απλα δινει περισσοτερη ομοιομορφια στο δερμα, αφηνει ενα φυσικο αποτελεσμα αλλα οχι λιπαρο αλλα ουτε και ματ, για εμενα ειναι οτι πρεπει ειδικα τωρα το καλοκαιρι που δεν χρειαζομαστε μεγαλη καλυψη. Περιεχει 50 ml ,στην αρχη ειχα ''τρομαξει'' γιατι οταν την δοκιμασα ηταν πολυ σκουρα για την επιδερμιδα μου αλλα οταν την απλωσα ηταν μια χαρα! Εχω την εντυπωση οτι θα γινει και αυτη αγαπημενη οπως η προηγουμενη BB!!!
~δευτερο προιον ειναι το foundation απο την Golden Rose-moisturizing cream foundation*
*ενα πολυ καλο foundation ,προσφερει οτι υποσχεται ,απλωνεται πολυ ευκολα, εχει αρκετα ικανοποιητικη καλυψη ,δεν ειναι λιπαρο αλλα για τις κοπελες που εχουν λιπαρη επιδερμιδα ισως χρειαστει λιγο πουδρα.
~τριτο προιον μια τετραπλη παλετα σκιων απο την εταιρια Ingrid Cosmetics η ονομασια της Casablanca*
*οπως βλεπετε η αποδοση τους ειναι τελειααα! με ενα περασμα! και χωρις βαση! Ειναι μια πολυ ευχριστη παλετα ειδικα τωρα το καλοκαιρι ...Ηδη την εχω λατρεψει (το πρωτο χρωμα στο χερι μου φαινεται σαν καφε αλλα δεν ειναι , ειναι ενα μοβ διπλα στην αλλη φωτο φαινεται καλυτερα!
~τεταρτο προιον και τελευταιο ενα κραγιον παλι απο την εταιρια Ingrid Cosmetics και ειναι το 56 Baby Pink*
*ενα καλοκαιρινο ροζ χρωμα ,με μια προσεγμενη συσκευασια , δεν εχει ματ αποτελεσμα διοτι ειναι ενα κρεμωδες κραγιον,αρκετα σταθερο μπορω να πω...
Αυτα λοιπον ηταν καποια νεα πραγματακια που αγορασα και η προσωπικη μου γνωμη για αυτα ,με ολα εμεινα απολυτα ευχαριστημενη και σιγουρα θα τα ξανα προτιμησω...Αφηστε μου απο κατω σχολιο αν εχετε καποιο απο αυτα :)
Θα τα πουμε συντομα, φιλακιαααα!!!!!!!!!! <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου