Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

● Review : Garnier Instant Skin Corrector

Καλησπερα κοριτσια μου..

Σημερα θα σας πω την γνωμη μου για ενα αγαπημενο μου προιον απο Garnier το primer των 5 sec!


Ερχεται σε αυτη την συσκευασια με το σωληναριο στα 30ml , μεσα το προιον ειναι παχυρευστο αλλα η συνθεση του ειναι πολυ ελαφρυα, εχει ενα ανεπαισθητο ροζουλι χρωμα και δεν εχει καποια μυρωδια. Χρειαζεται πολυ μικρη ποσοτητα για ολο το προσωπο και καλο ειναι να το χρησιμοποιουμε επειτα απο την ενυδατικη μας κρεμα και εννοειται πριν το make up . Οταν το εφαρμοζω ,στο προσωπο μου ,εξαφανιζεται η οποια λιπαροτητα εχω και αμεσως δημιουργει σαν φιλμ-απαλο σβησιμο-λειανση σε διαφορες γραμμες εκφρασεις και σπυρακια καθως και 'γεμιζει' τους πορους μου,το μακιγιαζ διαρκει περισσοτερο εφοσον προκειται για primer, επισης αφηνει ματ την επιδερμιδα . Μου αρεσει παρα πολυ η δουλεια που κανει και σιγουρα οταν τελειωσει θα το ξανα παρω.

Ελπιζω να σας αρεσε το review και να σας φανηκε χρησιμο. Ευχαριστω πολυ που με διαβασετε, αφηστε μου απο κατω τα σχολια σας αν το εχετε δοκιμασει η πιο ειναι το αγαπημενο σας primer!

Θα τα πουμε συντομα...

                                                             Φιλακιααα xxx

5 σχόλια:

  1. πόσο κοστίζει;; :)
    ψάχνω η αλήθεια είναι ένα primer! ίσως το τσεκάρω! θα δω μήπως έχουν κανα δειγματάκι!
    ειμαι και εγώ μπλόγκερ. αν θες να τσεκάρεις τη σελίδα μου!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι φανταστικό προϊόν το έχω δοκιμάσει και εγώ και το λάτρεψα :) αν θες ρίξε μια ματιά στο blog μου είμαι νέα blogger και θα χαρώ να τα πούμε και εκεί :) http://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή