Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Easter haul !!!

Γεια σας κοριτσια μου ..Χρονια πολλα , Χριστος Ανεστη!!!!

Σε αυτο το ποστ θα σας δειξω τα πραγματακια που πηρα η μου εκαναν δωρο αυτο το πασχα..
Ας ξεκινησουμε απο καποια καλλυντικα τα οποια χρειαζομουν που αγορασα απο το Hondos Center και απο το Sephora ,εκτος απο αυτα τα καλλυντικα εχω παρει και τρια κραγιον απο την Lovie που σας εδειξα σε προηγουμενο post.
Μια μασκαρα απο Sephora με μεγαλο βουρτσακι και μου αρεσει αρκετα μεχρι στιγμης βεβαια ξηραινει τις βλεφαριδες πολυ.Ενα πινελο απο Radiant για να βαζω ρουζ , πολυ καλο πινελο .Για δευτερη φορα πηρα το concealer της Maybelline -το Fit me στην αποχρωση 15 σας εχω γραψει για αυτο το προιον σε προηγουμενο ποστ το αγαπω μου αρεσει παρα πολυ γιατι καλυπτει χωρις να αφηνει γραμμουλες κατω απο τα ματια και φωτιζει πολυ ομορφα την περιοχη .Αλλο ενα προιον που το ξανα αγοραζω για πολλοστη φορα γιατι απλα το αγαπω ειναι η ΒΒ της Garnier σε αποχρωση light που εμενα με βολευει και για foundation και για την ΒΒ αυτη εχω κανει αναλογο ποστ.

Οπως σας εχω πει και παλαιοτερα τρωω τα νυχια μου οποτε τωρα για το πασχα ηθελα να παρω ψευτικα να βαλω πηρα λοιπον αυτα απο τα Jumbo που ειναι απλα και αυτη τη κολλα , τα εκοψα στο μεγεθος που ηθελα τα λιμαρα εβαλα κολλα στο νυχι και τα κολλησα ενα ενα και μετα τα εβαψα μου κρατησαν 3-4 μερες οποτε μια χαρα !Τα προτιμω συχνα !





Σε προηγουμενο ποστ που σας ειχα δειξει την σειρα καθαρισμου απο την Bioten σας ειχα πει οτι το ντεμακιγιαζ ματιων δεν μου πολυ αρεσε ετσι αφου τελειωσε ηθελα να δοκιμασω καποιο αλλο .Ετσι πηγα σε ενα σουπερ μαρκετ και επελεξα αυτο απο την Garnier που ηταν πολυ οικομομικο , το δοκιμαζω τωρα εδω και 4 μερες και μου αρεσει παρα πολυ χρειαζεται λιγο προιον καθως και οχι πολυ τριψιμο και χωρις να τζουζει τα ματια .




Πηρα αυτη εδω την ψιλομεση φουστα απο bershka τωρα για το Πασχα που ειναι πολυ ομορφη με λουλουδακια , μου αρεσει πολυ!








Αυτη εδω η υπεροχη μπλουζα ειναι δωρο ειναι πλεκτη και κατω εχει δαντελα ειναι τελειο χρωμα το βλεπετε αλλωστε ηθελα μια τετοια μπλουζα για τωρα την ανοιξη για να την φοραω με ενα φανελακι η μπουστακι ασπρο απο μεσα με τζιν απο κατω η σορτσακι τζιν ετσι το εχω φανταστει :)





Αλλο ενα δωρακι και αυτη την φορα αξεσουαρ ειναι ενα υπεροχο ασημι κολιε και αυτα τα σκουλαρικα τα οποια τα φορεσα την ανασταση με τζιν πουκαμισο κουμπομενο μεχρι πανω απεξω αυτο και απο κατω την φουστα την ψιλομεση με τα λουλουδια , και αυτα τα σκουλαρικια τα ασπρα με ασημι γυρω γυρω .



 Συνεχιζουμε με ''μπιχλιμπιδια '' ειναι δυο δαχτυλιδια που τα φοραω μαζι ειναι σε χρυσο χρωμα και το ενα το φοραω πιο πανω στο δαχτυλο και απο οτι βλεπετε ειναι πολυ ομορφα.




Καιιιι ΝΑΙΙΙ επιτελους πηρα καινουρια γυαλια που ηθελα εδω και καιρο ειναι Rayban σε χρωμα καφε και μου αρεσουν απιστευτα πολυ!!!





...και τι αλλο λειπει απο αυτο εδω το πασχαλινο haul ?Μα φυσικα το πασχαλινο σοκολατενιο αυγο και η λαμπαδα μου !!!!! ^_^
Ελπιζω να σας αρεσαν τα πραγματακια που πηρα αυτο το Πασχα η μου εκαναν δωρο !
Θα τα πουμε συντομα!Να περνατε υπεροχα!!!
Φιλακιααα <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου