Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Liebster Blog Award ❀

Γεια σας, πριν μερες το blog μου απεκτησε ενα βραβειο, το λεγομενο Liebster Blog Award και ειμαι πολυ ενθουσιασμενη γ' αυτο!

Θα ηθελα να ευχαριστησω παρααα πολυ την κοπελα απο το ομορφο blog Lovely ♥ Reviews που διαλεξε το blog μου γ'αυτο το βραβειο <3

Το βραβειο αυτο εχει και καποιους κανονες:
  1. Πρέπει να αναφέρεις αυτόν που σου χάρισε το βραβείο και να τον ευχαριστήσεις.
  2. Πρέπει να απαντήσεις στις ερωτήσεις που θα σου δωθούν.
  3. Πρέπει να βραβεύσεις άλλα blogs.
  4. Πρέπει να ακολουθήσεις τα blogs που βράβευσες.
 Αφου τηρησα τον πρωτο κανονα, παμε να απαντησω στις ερωτησεις !

1. Το αγαπημένο μου φαγητό.. ειναι ο μουσακας.

2. Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους.. το ψεμα , η υποκρισια.
 
3. Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα.. να με ακουν οταν τους μιλαω και να εχουν χιουμορ. 

4. Με ηρεμεί.. οταν συζηταω με ανθρωπους, οταν διαβαζω καποιο βιβλιο και οταν ακου μουσικη.

5. Αγαπώ πολύ.. τα ατομα που με στηριζουν.

6. Με νευριάζει.. η αχαριστια και οταν μιλαω σε καποιον και με γραφει.

7. Δεν θα αποχωριζόμουν ποτέ (αντικείμενο).. τα καλυντικα μου και το κινητο μου.

8. Όταν ήμουν μικρή χάζευα συστηματικά αφίσες του.. Leonardo Dicaprio.

Τα blogs που θα βραβευσω με πολυ αγαπη ειναι :








Συγχαρητηρια σε οσες κοπελες πηραν βραβειο θα χαρω πολυ να δω και το δικο σας αντιστοιχο ποστ !
Θα τα πουμε συντομα! Φιλακιαααα <3

8 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι! Με τιμάς πολύ!
    Κάνεις πολύ καλή δουλειά συνέχισε έτσι! <3

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιποτα <3 και εγω σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια ^_^

      Διαγραφή
  2. Αχ ναι, ο Leonardo! Μα τι ωραίος που ήταν (και είναι)... Και πάλι συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρα πια δεν μου πολυ αρεσει πιο μικρη τρελενομουν! Ευχαριστω <3

      Διαγραφή
  3. σ'ευχαριστω πολυ για το βραβειο/tag! πολυ ομορφο tag και οι απαντησεις. φιλακια πολλα να εισαι καλα :-)<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συγχαρητηρια για το βραβειακι!!! πολυ ωραιες οι απαντησεις σου κ φυσικα σε ευχαριστω παρα πολυ που διαλεξες κ το δικο μου blog :D
    πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή