Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

I LOVE BB CREAM!!!!!!!

H πρώτη μου ανάρτηση θα είναι για τις BB cream!!!
Εγώ προσωπικά εχώ δοκιμάσει της Garnier και τις έχω λατρέψει-πραγματικά είναι υπέροχες και τις  συγκεκριμένες τις συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Αρχικά αγόρασα την πρώτη που είχε βγεί σε απόχρωση 02-light , αυτό που έχω να σας πώ είναι οτι με την πρώτη 'επαφή' ενθουσιάστηκα ,προσφέρει ακριβώς αυτά που υπόσχεται δηλαδή καλύπτει ,φωτίζει ,ενυδατώνει ,προστατεύει από UV και δίνει ομοιόμορφη όψη...Το μόνο αρνητικό που ίσως βρείτε είναι ότι όσες κοπέλες έχουν πολύ λιπαρή επιδερμίδα δεν κάνει γ'αυτές, γιατί δίνει μια πολύ φυσική όψη και γυαλίζει,βέβαια υπάρχουν και κοπέλες που αυτό τους αρέσει .Είναι ότι πρέπει για αυτές που έχουν ξήρη επιδερμίδα.
Πρίν λίγες μέρες αγόρασα την καινούρια και αυτό που έχω να σας πω είναι ότι αν την πρώτη την είχα λατρέψει ,αυτή την έχω υπέρ λατρέψει είναι ΤΕΛΕΙΑΑΑΑ!!!Εγώ έχω μείκτη επιδερμίδα και είναι ότι πρέπει ,την έχω δοκιμάσει αρκέτες φορές και δεν εχώ βρεί ούτε ένα αρνητικό..Αυτή έχει μη λιπαρή σύνθεση σε αντίθεση με την άλλη και διαρκεί πολλές ώρες και προσφέρει και λάμψη , την έχω σε απόχρωση light. Προσφέρει ματ αποτέλεσμα , μειώνει τους πόρους και τις ατέλειες, δίνει ομοιόμορφη όψη ,ενυδατώνει και το κυριότερο προστατεύει από UV - SPF20.
 Ελπίζω να σας φανεί χρήσιμο.....τα ξανά λέμε σύντομα!!!Φιλάκιαα :)

8 σχόλια:

  1. Καλή αρχή Χαρά μου! Αγάπησε αυτό που ξεκίνησες και θα δεις πόσα θετικά πράγματα θα πάρεις αλλά και θα μάθεις! Εδώ θα είμαστε να τα λέμε και να μοιραζόμαστε απόψεις. Για την bb cream έχω γράψει review και δηλώνω πως την αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλως μας ηρθες κουκλιτσα!!! Καλη αρχη και καλη συνεχεια! Ευχομαι το blog σου να φτασει εκει που ονειρευεσαι και μεσα απο αυτο να περασεις καλα και να μας βοηθησεις να ειμαστε ακομα πιο ομορφες ;-)

    Πολυ ωραιο, καθαρο και ευαναγνωστο το πρωτο σου ποστ και εχει να κανει με ενα απο τα αγαπημενα μου θεματα..οι ΒΒ ειναι απο τα πιο ΗΟΤ θεματα τον τελευταιο καιρο.. Keep blogging Χαρα μου!!!

    Εννοειται σ'ακολουθω ηδη, αν θες ριξε και εσυ μια ματια σ'εμενα, θα χαρω να δω σχολια σου! Φιλακια **

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή